24.2.14

SHAKE IT LIKE A POLAROID







Dress:BrandyMelville/Flannel:F21/Necklace:F21/Bracelet:Aldo/Sandals:SteveMadden/Cam:CanonT5i


Desde que me compraron una cámara nueva no he pardo de tomar fotos. Ya era hora de cambiar de cámara, la que tenia era una Canon SX40 HS y la cambie por una  Canon T5i y en verdad vale la pena invertir en una cámara buena. Ahora debo explorar un poco más la fotografía para sacarle provecho a mi nueva adquisición! El outfit de hoy es bastante relajado ya que me encontraba en un 'pool party' jaja. Comenzando por un vestido casual con un gran escote en la espalda de color negro de Brandy Melville con una camisa a cuadros con detalles dorados de Forever 21. Como accesorios, dorados como siempre, un collar minimalista de púas y una pulsera con un lazo para darle un toque más femenino al outfit. Finalmente, unas sandalias de steve madden marrones con dorado. Espero que les haya gustado el outfit tanto como a mí y pronto postearé más fotos con mi nueva cámara!


Since i got my new camera i couldn't handle to stop taking so many pictures. It was time to say good bye to my old camera a Canon  SX40 HS and say hello to a new one a Canon T5i which i absolutely love and it's totally worth it. Now i have to learn to use my new camera really really well and be an expert! This outfit is really simple because i was at a pool party. Starting with a black Brandy dress with a flannel from F21. For accessories, gold is always my first choice. A minimalistic spiked necklace from F21 and  a bow bracelet from Aldo to add a girly touch to my ootd. Like shoes, i'm wearing a pair of Steve madden sandals. Hope you liked this outfit as much as i do and stay tuned for my new pictures using my new camera! 

16 comentarios:

  1. I love your dress! The flannel is a nice touch too - very modest without hindering the beauty of the garment underneath it. You look very beautiful in a braid too! I'm quite a newbie when it comes to cameras so I don't know the differences between them, but I'm sure your new one will take very awesome pictures! Can't wait to see them xx

    http://xndrexpanaligan.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Me encanta mucho tu vestido! Que bueno que hayas podido cambiar de cámara, yo estaba por actualizarme.también pero en mi país el dólar se fue a 10$ y con eso subió muchísimo el precio de todo lo importado. Y bueno, en otro momento será jaja

    ResponderEliminar
  3. Congrats for the new camera, your outfit us perfect for the pool party
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ResponderEliminar
  4. que guapa estas en todas las fotos con esa sonrisita :)
    el vestido es una monada y las pulseras me han encantado :)
    un besote guapa

    LA HUELLA DE MIS TACONES

    ResponderEliminar
  5. i know exactly how do you feel when i start to make pictures it's always hard to stop! i just bought a real polaroid and the results are perfect! xx

    ResponderEliminar
  6. This outfit's amazing and I'm so happy for you for getting a new camera (: I'm saving for a new lens!

    Anyways, of course we can follow each other, I followed you right now x

    http://drownedinfashiondreams.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  7. Beautful outfit on a beautiful girl!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Me encanta el vestido, las fotos son geniales ♥

    http://myfreeownstyle.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  9. beautiful dress
    follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2014/03/glorias-birthday.html

    ResponderEliminar
  10. Very cute outfit! Loving the accessories!

    ariarhapsody.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Your style is so cute. I love your ribbon bangle!

    akiko

    ResponderEliminar
  12. Precioso el look! me encanta el detalle de la espalda del vestido.

    Un beso!

    ResponderEliminar
  13. Ay, muero por una de esas:3 Bueno, tengo una Canon, pero es más de mi primo que mia:(. Me encanta tu vestido y tu collar:3

    ResponderEliminar