24.6.13

A FORAL CAT!









Jersey/sweater: Now // Jeans: Ripley // Botas/Boots: Doc Martens


Hola chicas! Como les dije en el post pasado, estaba pensando en tomar fotos de mis outfits el fin de semana :) pero no puede :( porque me olvidaba la cámara cada vez que salía. Así que este es el outfit que use el sábado!!! Y realmente me encanta <3 <3 Usé mi nueva chompa de gato :) Lo que más me gusta es que en la parte de adelante está la cara y los brazos (patas delanteras) y en la parte de atrás está la cola y las piernas (patas traseras)! Me pareció súper gracioso asi que lo compré. Combine mi chompa/jersey con unos jeans y para terminar estrené mis Doc. Martens floreadas :D me encantan, las compré en el viaje (puedes encontrarla en tiendas online).

Espero que les haya gustado!

Hi girls! As I said in the last post, I was thinking of taking pictures of my outfits this weekend :) but didn't :( because I forgot the camera every time I went out. So this is the outfit i wore on Saturday! and I really love it <3 <3 I used my new cat sweater :) what I like is that the front is the face and arms (front legs) and in the back is the tail and legs (hind legs)! I found it extremely funny so I bought it. Combine my sweater with jeans and finally debuted my flowery Doc Martens: D I love them so much, I bought them on the trip (you can find it in online stores).

Hope you like it!


FOLLOW ME VIA BLOGLOVIN!!! i'll follow you back :) just leave a comment telling me you did it. 
SIGUEME EN BLOGLOVIN!!! te seguire de vuelta :) solo dejame un comentario diciendo que lo hiciste 

BLOGLOVIN


DANIELA FUERA, PAZ 


72 comentarios:

  1. Daniela that sweather is really cute.
    Hope you have a great week.
    Claudia P.
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    ResponderEliminar
  2. Si me encanto el look! super comodisimo!
    besos!!!
    www.miarmarioperfecto.blogspot.com.ar

    ResponderEliminar
  3. El jersey me encantó, es bellísimo! :)
    saludos y besos.

    ResponderEliminar
  4. What a cute sweater! Great outfit!!

    If you get a sec, please check out my latest post. I would love to read your feedback. Thank you :)

    Sofia

    stylishlyinlove.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. cool sweater...and your shoes are perfect..good choice..

    kisses V.

    livinginapinkcloud.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. cute as !

    notanotherjess.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. Oh my goodness, I am in love with those floral Dr Martens. You sure are one lucky girl!
    Would love to see more outfit posts like these. :)

    LUCID STARS // Bloglovin'

    ResponderEliminar
  8. Those Doc Martens are amazing!!! Love them so much. So is that cute sweater.

    Roxx~
    P.S - check out my new post: http://roxxanaifrim.blogspot.ro/2013/06/meow-im-diva.html

    ResponderEliminar
  9. Nice clothes!

    xx

    New post: Black & Skirt

    http://belsyfashion.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  10. Such a cute outfit.
    Love the jumper and the DMs :)

    DarlingSophie

    ResponderEliminar
  11. Dani me encantan tus botas!!! necesito unas parecidas! jajaja!! ahhh ya te sigo por bloglovin <3

    Andrea,
    http://bitacoradelua.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. Me encanta el sueter y las botas súper originales :-) besos

    www.lipopcomplementos.blogspot.com o facebook LiPopComplementos
    Las espero !!

    ResponderEliminar
  13. I am in love with the shoes and the sweater!


    cestmoiavectoi.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. OMG!!!! Ur sweater and shore are so cute..

    ResponderEliminar
  15. Oh, estoy muy feliz de haber encontrado tu blog, qué hermoso! Muy buena idea de fotografar el outfit así, me ecanta <3

    Beso
    Brilho de Aluguel

    ResponderEliminar
  16. OMG those boots! arghhhh I need them I love flowers and combat boots! perfect look , love it!!!

    Andrea xx
    savingsimplicity13.blogspot.com

    ResponderEliminar
  17. cute combo!! cool stuffs<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ResponderEliminar
  18. Me encantó esta camiseta la impresión es hermosa, me encantó la bota
    besos

    ResponderEliminar
  19. Such an amazing outfit! I really love the docs! <3
    xx

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  20. vim te convidar para passar no meu cantinho
    http://umagarotacitouu.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. sorry... i don't understand so much hehe but i'll check your blog <3 :D

      Eliminar
  21. Muy mono ;) te sigo!

    un besito

    http://elprobadordemery.blogspot.com.es/2013/06/los-vestiditos-de-ana.html

    ResponderEliminar
  22. You are so beautiful!! I love your style! :)

    Follow?
    Visit my blog www.dyverst.blogspot.com

    ResponderEliminar
  23. Nice outfit! Would you like follow each other?

    ResponderEliminar
  24. Falling in love with your boots!
    great outfit :)

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ResponderEliminar
  25. Hey Daniela!, gracias x visitar mi blog! ;) estoy aquí y ya te sigo! ;) si deseas puedes seguirme también ;) besos!

    Lore - Pinkadicta

    ResponderEliminar
  26. Hola guapa! te acabo de leer en mi blog te sigo ya te espero en el mio para que me sigas tb vale??

    http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    bsss....

    ResponderEliminar
  27. Que lindo ^^
    Gatinha estou atualizando o meu canal no youtube, visite e se gostar se inscreva. Se vocês já se inscreveu é só continuar ligadinha no canal e no blog, beijinhos.
    Canal: http://www.youtube.com/user/isabelyrogrigues
    Blog: http://fasesdegarota.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  28. Padrísimo el oufit! Los Martens preciosos!
    Ya te sigo Dani!

    beso ;*

    ResponderEliminar
  29. What a cute sweater! Love the cat print front and back. Floral Dr. Martin looks so pretty too :) xo akiko
    Style Imported

    ResponderEliminar
  30. Omg omg omg that sweater! o_O O_O O_o <3 Super cute! ^_^ So jealous that you've got floral Doc Martens! I'd love to have a pair of those! Great mix in colors and prints here. I'd love to see you model this with additional accessories! :D

    By the way, thanks for the sweet comment on my blog! I really appreciate it. <3 You're welcome back any time! :P I started following you on Bloglovin'!

    Cheers!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ResponderEliminar
  31. me encanto tu sueter de gato !!! super lindo, gracias por pasar por mi blog

    besos
    http://veronik-fashionista.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  32. :o No sabes! mueeeroo por un sweater de gatito! El tuyo está lindo!

    Saluditos,
    http://trendyway.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  33. LOVE this outfit so much! The sweater is so cute and I love the floral boots!
    Love your blog, followed you! :)
    http://pleasebemynightingale.blogspot.com

    ResponderEliminar